manshour
ثبت دامنه
بررسی آزاد بودن دامنه بصورت انلاین
logo-domain

قوانین استفاده از سرویس ها

شرایط استفاده از خدمات شرکت

1- در مورد حساب کاربری مشتریان: فقط مشتری می تواند از حساب کاربری مشتری استفاده کند که این حساب همه اطلاعات مالی مربوط به خدمات مشتری و نیز فضای خاص در وب سرور که شرکت درجهت اعطای خدمات به مشتری برای او اختصاص داده می شود را در بر می گیرد. مشتری حق انتقال، فروش، اجاره، تخصیص بخش یا همه این حساب کاربری را به هر نحوی، به شخص(حقیقی یا حقوقی) دیگر ندارد، مگر آنکه مشتری هماهنگی لازم را با مسئولین شرکت به عمل بیاورد.

2 –   پیشگیری مشتری در جهت خرابی:  مشتری می بایست به طور فعال در جهت جلوگیری از هر گونه صدمه به سیستم های شرکت شامل صدمات ویروسی، تخریب سرور ها و … تلاش کند. شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد تا بنا به صلاح خود منفرداً برنامه های ضد ویروس اجرا کند تا میزان صدمات بالفعل و بالقوه را کاهش دهد.

3 – ارتقا سرویس به صورت اجباری: اگر شرکت به صلاحدید خود ، تشخیص دهد که حساب کاربری مشتری، کارایی سرورها یا یکپارچگی سرویس های شرکت را به شدت تحت تاثیر قرار داده است یا سرویس ارائه شده به  مشتری بسیار بیشتر از پهنای باند یا فضای دیسک تخصیص داده شده به مشتری، مصرف می کند، ممکن است شرکت از مشتری بخواهد و مشتری باید به این خواسته رضایت دهد تا حساب کاربری مشتری به میزان کافی بنا به صلاحدید شرکت، ارتقاء یابد.

 4 – نظارت بر محتویات سرویس مشتری : شرکت این حق را خواهد داشت و مشتری نیز بر آن رضایت را دارد که شرکت بر سرویس عرضه شده خود، و محتویات وب سایت مشتری برای اطمینان از عدم نقض مفاد این سند، نظارت کند. هرچند مشتری درک می کند که شرکت نظارت برارتباطات، فعالیتها و محتویات وب سایت مشتری را به عنوان رویه عمومی انجام نمی دهد و شرکت داشتن هرگونه رویه عمومی برای چنین کاری را، از خود صریحاً سلب می نماید.

5 – قانون کپی رایت شرکت: مشتری نباید بدون اجازه کتبی از شرکت، تمامی یا بخشی از محتویات وبسایت شرکت را           (شامل صفحه ی اصلی و بخش فروش و بازاریابی) کپی، یا بازنشر نماید.

6 – فورس ماژور: مشتری می پذیرد و کاملاً موافق است که شرکت در مورد تأخیر در اجرای مفاد این سند، فرم های سفارش و سایر قراردادهای خدمات شرکت، که باعث آن وقایعی خارج از کنترل شرکت، شامل بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاش عمومی، آشوب، مصائب ملی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، آلودگی آب، انفجار، قحطی، نزاع کارگری، مشکل حمل و نقل عمومی، تصادف، ممنوعیت یا محدودیت حکومتی( که مجموعا به آن “فورس ماژور” اطلاق می کنیم.)، باشد، مسوولیتی ندارد. شرکت برای کاهش و سبک کردن تاثیرات فورس ماژور، تلاش معقولی خواهد کرد. با وجود هر چیزی که در این باره در جاهای دیگر ذکر شده، نبود منابع مالی به عنوان رخداد فورس ماژور، تلقی نخواهد شد و همچنین هیچ رخداد فورس ماژوری، الزام برای پرداختهایی که سررسید آنها رسیده است را، معلق نخواهد کرد.

7- نسخه های بکاپ: اگر چه نسخه های پشتیبان مختلف توسط  شرکت از کلیه سرویس ها تهیه میشود؛ اما تضمینی وجود ندارد که نسخه پشتیبان مورد نیاز شما در سرورها موجود باشد. اساسا مسئولیت تهیه نسخه های پشتیبان کامل؛ بدون نقص و مربوط به یک تاریخ و زمان خاص بر عهده مشتری است و شرکت مسئولیتی ازین بابت نمیپذیرند مگر در مواردی که بطور مشخص سرویس خاصی برای بکاپ تهیه شود.

8- تاریخ انقضاء و تمدید خدمات: تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده های مشتری پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت   و به ازای هر روز که از تاریخ تمدید خواهد گذشت بر روی فاکتور مشتری جریمه خواهد آمد.

9-   قرار داد رسمی:در صورت نیاز به فاکتور رسمی شرکت مبلغ 8% کل صورتحساب به فاکتور مشتری اضافه می شود.

10-  شرایط استفاده از سرور های اختصاصی

10-1 امکان بازگشت وجه  بعد از خرید به هیچ وجه وجود ندارد.

10-2 کاربر می بایست قوانین دیتاسنتر را رعایت کند و در صورت دریافت گزارش مشکل در کمترین زمان ممکن آن را برطرف کند ، بدیهی است در صورت عدم توجه به گزارش سرور مسدود خواهد شد .

10-3 سرور های اختصاصی مدیریت نشده می باشند و شرکت  پشتیبانی فنی برای آنها ارائه نمیدهد ، در صورت نیاز به پشتیبانی فنی هزینه آن جدا اخذ خواهد شد :

10-3-1 نصب سیستم عامل دلخواه برای هر بار مشمول  2 یورو هزینه خواهد بود.(ویندوز در صورتی بر روی سرور اختصاصی نصب خواهد شد که لاینسس آن خریداری شود)

10-3-2 بازیابی پسورد لینوکس و ویندوز هر بار مشمول  2 یورو هزینه خواهد بود.

10-3-3 نصب و کانفیگ روتر سرور و بستن پورت های مخرب مشمول 7 یورو هزینه خواهد بود.

10-3-4 نصب و کانفیگ وی ام ویر در سرورها مشمول 7 یورو هزینه خواهد بود.

10-4 در صورت عدم پرداخت به موقع هزینه سرور ، سرور فسخ خواهد شد و اطلاعات موجود بر روی سرور از بین خواهد رفت.

10-5 فاکتور جهت تمدید سرو های اختصاصی 6 روز قبل از تاریخ موعده توسط شرکت در سیستم کاربری برای مشتری صادر خواهد شد که مشتری حداکثر می تواند تا 2روز بعد از صدور فاکتور پرداخت انجام دهد در غیر این صورت 4 روز بعد سرور ساسپند خواهد شد.

10-6 نصب دوباره سیستم عامل هزینه 2 یورو دریافت خواهد شد

 10-7 در صورتی که سرویس های سرور اختصاصی دارای تخفیف(0-100%) شده باشند امکان انتقال سرور به پنل های دیگران امکان پذیر نمی باشد.

11- شرایط استفاده از سرور های مجازی

11-1 نصب و راه اندازی سرویس های ایمیل انبوه نرم افزار های هک و حملات ddos بر روی سرور های مجازی غیر مجاز بوده و سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد و در صورت بروز مشکل و ضرر و زیان به شرکت کاربر موظف به پرداخت آن می باشد

11-2 مدیریت کامل سرور های مجازی بر عهده کاربر بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد مدیریت سرور نخواهد داشت و در صورت نیاز تیم پشتیبانی شرکت با اعلام هزینه مدیریت  و یا ماهانه بر روی سرور مجازی خواهد داشت.

11-3 نصب دوباره سیستم عامل هزینه 2 یورو دریافت خواهد شد

11-5 در زمان سررسید سرویس ها از 6 روز قبل به صورت روزانه از طریق ایمیل و پیام کوتاه اطلاع داده خواهد شد و کاربرانی که تمایل به تمدید سرویس خود را دارند باید 24 ساعت قبل از زمان سرسید هزینه سرویس را واریز نمایند.

11-6 سرویس هایی که در زمان اعلام شده پرداخت نشود در زمان سررسید فاکتور غیرفعال شده و 24 ساعت بعد در صورت عدم تمدید به صورت کامل از روی سرور اصلی حذف خواهند شد

11-7 هزینه بازیابی پسورد لینوکس و ویندوز برای هر بار معادل 1 یورو می باشد.

11-8  در صورت هر گونه گزارش در مورد اتک ، دی داس و حملات به سرور های داخلی و خارجی و ایجاد مشکلات در شبکه سرویس مورد نظر بدون هیچ اطلاع قبلی از دسترس خارج خواهد شد و حتی امکان تهیه بک آپ و بازگرداندن اطلاعات وجود نخواهد داشت و مسئولیت کامل مشکل بوجود آمده به عهده کاربر خاطی خواهد بود و خسارت بوجود آمده از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد 

11-9  عودت وجه فقط تا 72 ساعت بعد از تحویل سرویس امکان پذیر می باشد.

12-  شرایط استفاده از سرویس های میزبانی

12-1 نصب اسکريپت هاي ليچ ( انتقال قايل) بر روي کليه سرويس ها ممنوع مي باشد.

      12-2 ایجاد سایت های گفتگوی آنلاین و یا چت روم و شبکه های اجتماعی بر روی سرور های میزبانی ممنوع میباشد.

12-3 هر گونه مطالب که با قوانین کشور ایران و قوانین بین المللی و کشور سرویس دهنده مغایرت داشته باشد ممنوع     می باشد.

12-4 کاربر حق استفاده از سرویس های میزبانی به عنوان هاست دانلود و یا آپلود را ندارد.
نصب و راه اندازی سایت های غیر اخلاقی و یا سایت های گمراه کننده و یا سایت های fake page ممنوع می باشد و با کاربر برخورد خواهد شد. 

12-5 رعایت قوانین موضوعه کشور 

 

تمامی کاربران ملزم به تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران درج شده در وبسایت ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی میباشند. هر گونه تخطی از مفاد ذکر شده در قوانین جرائم رایانه‌ای منجر به غیر فعال شدن اکانت کاربر خواهد گردید. ارایه سرویس به وب سایت های با محتوی مستهجن، همسریابی، سیاسی و فروش وی پی ان در حال حاضر مقدور نمی باشد.

 

12-6 ارسال ایمیل گروهی، تبلیغاتی و اسپم
ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی ناخواسته (اسپم)، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می کند ممنوع می باشد. همچنین هر وب سایت نمی تواند بیش از 60 ایمیل در ساعت ارسال کند. سرویس متخلف بلافاصله و برای همیشه قطع خواهد شد.سرور وی دی اس منحصرا حق تشخیص این تخلف را برای خود محفوظ می دارد

همچنین به منظور کنترل اسپمینگ و جلوگیری از لیست شدن آدرس آی.پی سرور میزبان در لیست های اسپم و نیز فراهم آوردن شرایط روان و مناسب برای ارسال ایمیل توسط تمامی سرویس های هاستینگ موجود بر روی سرور، افزایش تعداد ایمیل مجاز برای ارسال در هر ساعت از طریق سرویس هاستینگ شما به مقدار مورد نظر شما در شرایط زیر امکانپذیر می باشد: در صورتیکه قصد ارسال ایمیل برای لیستهای ایمیل (ارسال یک پیام به صورت گروهی برای تعداد زیادی آدرس ایمیل ) را دارید می بایست موراد زیر از طرف شما مورد توجه قرار گرفته و رعایت گردد.

12-6-1 ارسال انبوه ایمیل در یک لحظه به آدرسهای ایمیل سرویس دهنده های میل بزرگ مانند یاهو، جی میل، هات میل، آمریکن آنلاین اغلب باعث می گردد که این سرویس دهنده ها رفتار میل سرور میزبان سرویس را غیر عادی و مشکوک به اسپم تلقی کرده و آی.پی میل سرور را به صورت موقت بلاک کنند و این موضوع باعث می گردد که ایمیلهای ارسالی از سرویس شما و سایر کاربران با تاخیر توسط این سرویس دهنده ها دریافت و موجبات نارضایتی سایر کاربران فراهم گردد. به همین دلیل پیشنهاد ما ارسال ایمیل به صورت زمانبندی شده و در بسته های کوچک (مثلا ارسال ۱۵ ایمیل در هر دقیقه) با استفاده از اسکریپتهای ارسال ایمیل از طریق کرون جاب می باشد. به عنوان مثال برنامه phplist یک برنامه مناسب برای ارسال ایمیلهای گروهی به صورت زمانبندی شده از طریق کرون جاب می باشد. چنانچه برنامه مدیریت محتوای مورد استفاده شما این قابلیت را فراهم می کند شما می توانید با انجام تنظیمات مورد نیاز به راحتی برای ارسال ایمیل های گروهی به صورت زمانبندی شده اقدام کنید.

12-6-2 در صورت ارسال گزارش اسپم توسط کاربران سرویس دهنده های ایمیل بزرگ مورد اشاره در بند قبلی برای یک ایمیل ارسالی از طرف سرویس شما به آدرس ایمیل آنها و افزایش تعداد این گزارشات، این سرویس دهنده ها اقدام به بلاک کردن موقت یا دائمی آدرس آی.پی میل سرور سرور میزبان سرویس شما و یا دامین های شما خواهند نمود و این موضوع مشکللاتی را در ارسال ایمیل به کاربران این سرویسها برای شما و سایر کاربرانی که سرویس آنها بر روی سرور میزبان سرویس شما قرار دارند ایجاد خواهد کرد. برای کاهش بروز این مشکل بهترین راه حل عدم ارسال ایمیل برای افرادی که مایل به دریافت ایمیل از طرف شما نیستند می باشد. به همین منظور می بایست در لیستهای ایمیل خود هنگام ثبت نام افراد تایید عضویت آنها در لیست و نیز تایید آنها برای دریافت ایمیل های خبری و دوره ای دریافت گردد. همچنین می بایست لینک مناسب درخواست حذف ایمیل کاربر مقصد از لیست خبری شما در تمامی ایمیلهای ارسالی از لیستهای ایمیل شما تعبیه گردد. در این صورت چنانچه کاربری زمانی دیگر تمایل به دریافت ایمیلهای خبرنامه شما نداشته باشد از طریق لینک مذکور اقدام به حذف آدرس ایمیل خود از لیست ایمیل شما خواهد کرد. فقدان لینک دی لیست مورد اشاره معمولا باعث می گردد که دریافت کننده ایمیل چنانچه تمایلی برای دریافت ایمیل از طرف شما را نداشته باشد اقدام به ارسال گزارش اسپم برای ایمیل های ارسالی شما به سرویس دهنده خود نماید.

12-6-3 سرویس دهنده های بزرگ ایمیل معمولا به ایمیلهای ارسالی به آدرسهایی غیر معتبر(آدرسهای ایمیلی که وجود خارجی ندارند) بر روی سرویس های خود حساس می باشند. و در صورت بالا بودن تعداد ارسال این نوع ایمیلها از یک میل سرور خاص، رفتار میل سرور مورد نظر را مشکوک به اسپم تلقی کرده و ممکن است اقدام به بلاک کردن آدرس آی.پی میل سرور مورد نظر به صورت موقت نمایند. برای جلوگیری از بروز این مشکلات می بایست مکانیزهای مناسب را مورد استفاده قرار دهید تا افراد ثبت نام کننده در میل لیستهای شما نتوانند از آدرس های ایمیل جعلی برای ثبت نام استفاده کنند(به عنوان مثال پس از ثبت نام یک فرد در میل لیست شما، حتما یک ایمیل حاوی لینک تایید ثبت نام به آدرس ایمیل وارد شده توسط کاربر ارسال گردد و پس از اقدام کاربر برای تایید ثبت نام از طریق لینک ارسالی، عضویت کاربر در میل لیست قطعی گردد) همچنین می بایست به صورت روزانه ایمیلهای برگشت خورده ای را که از میل لیست های شما ارسال شده است را بررسی و آدرسهای ایمیلی که توسط سرویس دهنده مقصد فاقد اعتبار تلقی شده و وجود خارجی ندارند را شناسایی و از میل لیست خود حذف نمایید. ایمیلهای برگشتی به میل باکس اکانت ایمیلی که به عنوان فرستنده در ایمیلهای ارسالی توسط شما مورد استفاده قرار گرفته است ارسال می گردند.

رعایت موارد بالا از طرف شما علاوه بر جلوگیری از بروز مشکل برای آدرس آی.پی میل سرور سرور میزبان سرویس شما، باعث خواهد شد که ایمیلهای ارسالی از طرف شما به سرویس دهنده های ایمیل بزرگ در اسپم باکس این سرویس دهنده ها منتقل نگردد(البته رعایت موارد دیگری در این مورد نیز ضروری می باشد)

12-7 IRC

انجام IRC بر روی کلیه سرویسهای شرکت مهندسی نرم افزاری سرور وی دی اس اکیدا ممنوع بوده و سرور وی دی اس ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می دارد.

12-8 اسرکیپت‌ها
قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.

12-9 نصب چت‌روم 
Chat room ها معمولا به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اشتراکی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می بایست از سرویسهای اختصاصی سرور وی دی اس استفاده نمایند.

13- شرایط ثبت دامنه

13-1 کاربر برای ثبت دامنه با پسوند های (.ir , .ac.ir , .co.ir , .net.org , .org.ir) باید تمامی اطلاعات هویتی خود را به  درستی در ناحیه کاربری تکمیل فرماید و اسکن کارت ملی و صفحات اول شناسنامه را در تیکتی (با موضوع: مدارک) برای ما ضمیمه کند.

14-  شرکت حق دریافت هزینه برای تاخیر مشتری در تمدید به موقع تمامی سرویس ها را خواهد داشت.

15- قوانین استفاده از پنل های ارسال و نمایندگی پیامک

دقت نمایید کلیه پیامک های ارسال شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ میباشد، در صورت مشاهده تخلف سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد.

  15-1-1 کلیه پیامک ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی – بهداشتی ، ترک اعتیاد و… بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامکهای حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می باشد.

نکته : در صورتی که متن پیامک نام پزشک و آدرس ایشان باشد با پروانه مطب ارسال می گردد.

15-1-2 ارسال پیامکهایی در خصوص فروش زمین و ملک ،بدون مجوز کسب ممنوع می باشد.

15-1-3 ارسال پیامکهایی در خصوص فروش شماره های ایرانسل ،همراه اول و سایر اپراتور بدون مجوز ممنوع می باشد.

15-1-4 ارائه تسهیلات و وام های بانکی ، خرید و فروش فیش حج ، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز ممنوع می باشد.

15-1-5 پیامک های پزشکی از اپراتور 2000 ممنوع می باشد.

15-1-6 کلمه دختر در اپراتور 2000 فیلتر می باشد.

15-1-7 قبل از ارسال انبوه یک پیامک تست به خط همراه اول و ایرانسل ارسال نمایید.

15-2 دلایل مسدود شدن پنل :

15-2-1 کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد .

15-2-2 ارسال پیامکهایی که نیاز به مجوز خاص دارند

15-3 در صورتی که نماینده هستید:

15-3-1 تمامی کاربران خود را با تماس تلفنی و دریافت مدارک شناسایی کنید ، موارد بسیاری رخ داده است که به دلیل تخلف کاربران و مشخص نبودن هویت کاربر، نماینده به دادگاه احضار شده است.

15-3-2 از ایجاد پنل دمو که دارای شارژ باشد جدا خودداری نمایید ،چرا که هر شخصی قادر خواهد بود ارسال پیامک ناشناس انجام دهد ، همچنین مسدود کردن بخش شارژ آنلاین برای پنل های دمو الزامی است.

15-3-3 مانیتور کردن پیامک های ارسالی و توجیه کاربران از وظایف مهم نمایندگان می باشد.

16- قوانین پشتیبانی شرکت شامل موارد زیر می باشد:

16-1کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند.

16-2 کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکت‌های مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

16-3  کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

16-4 کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

16-5  کاربر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت “ضروری” را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و… می باشد.

16-6 در صورتیکه مشتری اقدام به توهین ، فحاشی و ناسزا به هر شکل و هر نحو بنماید قرارداد او به طور یک طرفه فسخ و مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد.

 

17- پذیرش قوانین

17-1 با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

17-2  مشتری اقرار و تضمین می کند که مشتری این سند را به طور کامل خوانده است و وقت کافی برای اطلاع از جوانب قانونی آن داشته است یا اینکه از این کار چشم پوشی کرده است و بنابراین شرایط و ضوابط مندرج در این سند را بدون هیچ گونه ابهامی درک کرده و با آنها موافق است.

شبکه های اجتماعی



کلیه حقوق مادی و معنوی برای شرکت سرور وی دی اس محفوظ می باشد. © 1393